info@victoria-ars.com.ar | (0341) 155 700 538

Noticias

11
JUN
2013

Training for Exams

Posted By :
Comments : 0
Sesiones presenciales o por Skype. Para alumnos de Profesorado o Traductorado de Inglés Contacto: Prof. Diana Martínez Salatin www.victoria-ars.com.ar info@victoria-ars.com.ar
Read More
10
JUN
2013

Pronunciation Lessons for EFL students

Posted By :
Comments : 0
Objetivos propuestos: – conocer acerca de la pronunciación en inglés – observar las características más relevantes del sistema fonético del inglés – propiciar la reflexión e introspección – incentivar mejoras en la pronunciación de cada asistente Contacto:...
Read More
05
JUN
2013

Group Dictation Practice

Posted By :
Comments : 0
Sesiones grupales. Presencial o por Skype. Para alumnos de Profesorado o Traductorado de inglés Contacto: Prof. Diana Martínez Salatín www.victoria-ars.com.ar info@victoria-ars.com.ar
Read More
08
MAY
2013

Curso Intensivo Express Fonología Inglesa

Posted By :
Comments : 0
Si no cursaste Fonología Inglesa el año pasado y necesitás revisar contenidos. Si ya rendiste Fono I ó Fono II y querés reforzar tu nivel. Para comenzar tu cursado con la mejor preparación: Esta es tu oportunidad! – Dictado, transcripción y dicción. – Cuatro u ocho...
Read More
09
ABR
2013

Cardinal vowels

Posted By :
Comments : 0
Cardinal vowels are a standard reference system which show the range of vowels that the human vocal apparatus can make. The chart you can see in this image helps phoneticians to describe, classify and compare vowels. (Adapted from P Roach). Amazing! The most satisfactory chart...
Read More
08
MAR
2013

Transcription Practice

Posted By :
Comments : 0
First-year Phonology Students: transcription practice  In this video you’ll find a text in ordinary spelling with its corresponding phonetic transcription and the audio file with the rendering of the text. Hope you find it useful!!!
Read More
08
MAR
2013

Tip of the day: Intonation and Rhythm

Posted By :
Comments : 0
Intonation and rhythm together help to focus attention on the information structure of a discourse and to indicate ‘what goes with what’ in an utterance. Within the context of a particular discourse, the intonation contours chosen by the speaker may indicate...
Read More